Skip to content

Get ready for Christmas

December 18, 2012

WP_000229 WP_000234WP_000231WP_000237WP_000242

And here we are….closer and closer to CHRISTAMS!!!! A magic word that makes everybody happy, a word that fills people’s heart of warmth!!! I had my acutal pre-Christmas (tree decorations, dinner,..) with one of my volleyball teammates, Julia, and her amazing family! I love them! They invited my brother and me to spend a whole day with them, partecipating at the house Christmas decoration, as Andrea and I were part of the family! What a nice day! One of the best since I arrived here! I felt to be home!!!! So, I really have to thank you Paula, James, Julia and Jaremie, who have been making this my year abroad a better one! Thanks for all the help!

Advertisements

From → Uncategorized

3 Comments
  1. Pietro (di classe) permalink

    ooooooooooo Assia! come stai?
    non sapendo dove quando e come scriverti ti lascio un commento qui…. buon compleanno, e già che ci siamo anche buon natale!

    come stai? a pisa tutto bene, fa un gran freddo ma si ostina a non nevicare… lì?
    mi sembra tu ti diverta, e anche parecchio… dammi conferma! 😉

    a presto!!

    Pietro

  2. Che belle le feste, vero?! Credo che siano un’occasione unica non solo per vivere una realtà familiare dal di dentro e nel suo intimo e quindi per entrare nel cuore di una famiglia, ma anche per conoscere il vero volto culturale di un paese: nelle sue ricorrenze, nelle sue festività annuali (a volte così diverse dalle nostre) si capisce il vero spirito di un popolo. Quante cose avrete da raccontarci quando tornate!
    Anch’io mi vorrei aggiungere ai ringraziamenti per questa famiglia che vi ha saputo coinvolgere così bene.

  3. silvia permalink

    Il Natale è un momento magico e voi avete sempre avuto un debole per le decorazioni. Siamo felici che abbiate trovato delle persone che vi abbiano integrato nel loro mondo in modo da non farvi sentire soli, soprattutto in questo periodo. Grazie infinite a queste splendide famiglie, speriamo di incontrarle presto. Silvia e Alessandro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: